Часті питання

допоможемо розібратися кожному!

 – переконайтеся, що кабель, який приходить підключений до  WAN-порта роутера;                                                               – cпопробуйте перепідключити з’єднання, вимкнувши та ввімкнувши Wi-Fi- роутер з електроживлення;                 – можливо в налаштуваннях інтерфейсу роутера у Вас був скинутий тип підключення на заводський режим.   – переконайтеся, що в налаштуваннях WAN у Вас прописаний тип підключення, вказаний в Вашій абонентській картці. Це статична IP-адреса, в якій прописані Ваші індивідуальні налаштування (IP-адреса, маска підмережі, основний шлюз, основний ДНС та додатковий ДНС)

На радіус покриття/рівень (потужність) Wi-Fi мережі впливають наступні фактори: 

-товсті/армовані стіни всередині приміщення;
-слабка антена (низький коефіцієнт підсилення ) на клієнтському роутері;
-зашумленість радіоканалу  (сусідні Wi-Fi мережі);
-активне обладнання, яке штучно глушить радіочастоти;
-низька чутливість Wi-Fi-адаптера на приймальному пристрої;
-не оптимізована конфігурація Wi-Fi сповіщення в інтерфейсі  роутера;
-апаратний дефект, а також недопрацьоване програмне забеспечення.

Рекомендації щодо розширення радіуса покриття домашньої Wi-Fi мережі:

-Намагатися розташувати роутер як можно ближче до центру приміщення. Так, прокладати кабель всередині приміщення не завжди доречно, але в деяких випадках незначне переміщення джерела  Wi-Fi мережі, дає необхідний результат;
-уникати розташування дзеркал на шляху між роутером та приймаючим пристроєм;
-антени на роутері повинні бути у вертикальному положенні, це пов’язано з особливістю розташування радіосигналу;
-установіть максимальну потужність сповіщення Wi-Fi мережі,та автоматичний діапазон ширини каналу (в деяких випадках необхідно примусово застосувати ширину каналу 20 Mhz або 40 Mhz);
-зробити аналіз Wi-Fi мереж, які можуть перетинатися з Вашою домашньою мережою одним з додатків, наприклад, завантажити на смартфон  WiFi Analyzer, змінити вручну на канал , який менш за все перетинається з Вашою мережею;
-використовувати роутери з двома та більше антенами, з коєфіцієнтами посилення від 5 dB;
-установіть додаткову  точку повторення Wi-Fi сигналу.

-причиною обривів може бути додаткове обладнання, або кабель, який з’єднує обладнання з комп’ютером. Рекомендуємо підключити кабель безпосередньо до комп’ютеру, прописати налаштування статичного підключення по локальній мережі (IP -адреса, маска підмережі, основний шлюз, ДНС 1, ДНС 2) та перевірити стабільність роботы.

– швидкість може бути значно обмеженою, навіть до повної відсутності доступу до ресурсів мережі Інтернет, через використання VPN-сервісів. Переконайтеся, що всі VPN-клієнти та браузери, які мають вбудовані   VPN-клієнти у Вас закриті (…Opera, FreeU).
– переконайтеся, що у Вас  не запущені додатки, які використовують канал у фоновому режимі, такі як торрент-трекеры.
– на сайті, з якого здійснюється завантаження файлів, встановлено обмеження. Зробіть тести без використання проміжних вузлів на клієнтському боці, таких як Wi-Fi -роутер, на ресурсі SpeedTest на кількох точках в Україні та за кордоном. Якщо проблема все ще актуальна, зв’яжіться з операторами служби технічної підтримки зручним для вас способом. 

– високий пінг може бути викликаний навантаженнням ресурсу, з яким відбувається з’єднання, а також проміжного клієнтського обладнання  (Wi-Fi- роутери) + середовище передачі даних (радіо підключання по Wi-Fi -каналу).
-радимо підключитися  безпосередньо від наданої лінії до WAN-порту кінцевого обладнання та перевірити якість підключення ,  якщо проблема актуальна радимо зв’язатися з операторами служби технічної підтримки за номерами телефонів, які вказані на сайті.
– зробити виміри на самому сервері за допомогою програми WinMTR.

 -для того, щоб потрапити до обладнання, що розташоване всередені локальної мережі Гігабіт з зовнішньої мережі, Вам необхідно привласнити зовнішню статичну  IP-адресу. Для того, щоб замовити зовнішню IP-адресу, Вам необхідно звернутися до операторів служби технічної підтримки за номерами, які вказані на сайті. 

Послуга буде опрацьована протягом доби.

  – спробуйте відкрити сайт в іншому браузері, відключити ананімайзери.                                                                                          – відключіть захисне ПЗ: фаєрвол, антивірус, брандмауер.                                                                                                                          – перевірте безпосереднє підключення, тобто без використання додаткового обладнання, такого як  Wi-Fi     -роутер. Якщо питання не вирішилось, зверніться до операторів служби технічної підтримки за номерами телефонів, вказаних на сайті.

– спопробуйте відключити й наново підключити мережевий кабель до клацання кліпси на конекторі.
– якщо ви підключені безпосередньо до ПК, перевірте підключення мережевого адаптера в деспетчері пристроїв.
– якщо статус підключення не змінився, зверніться до операторів служби технічної підтримки за номерами телефонів, вказаних на сайті.

– перевірте правильність введених  налаштувань  в властивостях підключення локальної мережі. Якщо все вірно, зверніться до операторів служби технічної підтримки за номерами телефонів Если всё верно, обратитесь к операторам службы технической поддержки по номерам, удобным для вас способом.-

– перезавантажте ваше обладнання. Якщо нічого не змінилося, зверніться до операторів служби технічної підтримки, зручним для вас способом.

– перезавантажте ваше обладнання. Якщо нічого не змінилося, перепідключіть оптичний кабель (жовтий тонкий провід) до терміналу.

— щоб переключитися на інший тариф, Вам потрібно звернутися до наших операторів, зручним для вас способом і залишити заявку. Переключення на новий тариф відбудеться з 1 числа нового місяця. Вартість переходу з меншого на більший тариф здійснюється безкоштовно, вартість переходу з більшого на менший тариф становитиме 20 грн.

– Розрахунковий період 1-е число кожного місяця. За кілька днів до початку місяця Вам необхідно поповнювати авансовим платежем свій особовий рахунок у розмірі Вашої абонентської плати. Просимо звернути увагу, що зарахування коштів після оплати банківськими картками займає до 6 годин. Зарахування коштів через касу банку займає від 1-го до 3-х банківських днів.

— спробуйте перепідключити кабель від обладнання.
— Перевірте статус Інтернету в особистому кабінеті, який є внутрішнім ресурсом та доступний за негативного балансу.
— Можливо, Ваші кошти ще не надійшли на Ваш особовий рахунок. Просимо звернути увагу, що зарахування коштів після оплати банківськими картками займає до 6 годин. Зарахування коштів через касу банку займає від 1-го до 3-х банківських днів.

— Ви можете скористатись послугою «Обіцяний платіж» в особистому кабінеті на нашому сайті. Це дозволить включити Інтернет на 2 доби. Послуга доступна один раз на 30 діб з моменту її використання. Доступ до особистого кабінету зберігається навіть при негативному балансі, Логін та Пароль від особистого кабінету вказані у Вашій абонентській картці.

— Набравши один із номерів гарячої лінії за допомогою підказок голосового меню, послідовно виберіть пункти меню:
Цифра 3: якщо ви є абонентом компанії;
Цифра 3: послуга обіцяний платіж;
Цифра 2: активація послуги обіцяний платіж (введіть семизначний номер особового рахунку та натисніть #).

УВАГА: Номер з якого відбувається дзвінок, повинен бути доданий до списку контактних номерів бази Гігабіт-Онлайн, всі номери, що залишилися в заявці на підключення, вносяться до бази. Якщо у Вас новий контактний номер, зв’яжіться з оператором і він буде моментально внесений до бази. 

Увага, послуга «Обіцяний платіж» доступна лише при негативному балансі на Вашому особовому рахунку.

– якщо Ви здійснили оплату за користування послугою та побачили в особистому кабінеті, що оплата не пройшла, Вам необхідно скинути нам квитанцію про оплату на електронну адресу: info@gigabit.zp.ua або на b@gigabit.zp.ua, фінансовий відділ розбереться та передзвонить Вам.

– якщо Ви втратили свою абонентську картку, Ви можете приїхати до нас в офіс з документом, що засвідчує особу та отримати дублікат абонентської картки.

-якщо Вашого будинку немає в зоні покриття нашої мережі, Ви можете залишити заявку для розгляду підключення та після прийняття рішення, ми Вам передзвонимо та озвучимо можливість та терміни підключення.

– так, у Вас є така можливість. Послуга називається “Пауза”. Для того, щоб скористатися послугою, Вам необхідно зателефонувати нам у день, коли ви бажаєте відключити доступ до послуги Інтернет та повідомити про це. Послугою можна скористатися не менше ніж один календарний місяць і більше.

– щоб почати користуватися послугою Інтернет, в день, коли Ви хочете відновити користування, необхідно зателефонувати нашим операторам за номерами, вказаними на сайті та повідомити про це. Вам повідомлять у якому обсязі необхідно поповнити свій особовий рахунок та після поповнення рахунку, Інтернет автоматично ввімкнеться.

В особистому кабінеті Ви зможете побачити:
– Ваш баланс;
– звіт із платежів, які Ви робили за певний період;
– Ваш тариф та додаткові послуги, такі як зовнішня IP-адреса, послуга (телебачення).
– Послуга «Обіцяний платіж».

— для входу в особистий кабінет, необхідно увійти в розділ «Особистий кабінет» на нашому сайті, ввести Логін та Пароль, які прописані у Вашій абонентській картці. Абонентську картку ми надаємо кожному абоненту при підключенні.

— так, у нас є послуга “Телебачення”. Ви зможете передивлятися телеканали на ПК з доступом до мережі інтернет або на телевізорі з функцією Smart TV. Якщо у Вашому телевізорі немає такої функції, ви можете придбати Smart TV-приставку. Ця послуга надається на максимальному тарифі. Для надання більш детальної інформації, Ви можете звернутися до наших операторів за номерами, зручним для вас способом.

Налаштування програмного забеспечення

1. Після першого увімкнення, ви можете побачити чорний екран з активним круглим сірим значком завантаження у лівому верхньому кутку – натискаємо кнопку пульта exit

2. Кнопка пульта керування menu – вибираємо пункт Система.

3. Обираємо пункт налаштування мережі.

4. Вибравши в рядку «Тип мережі» режим «Мережа Wi-Fi», переходимо на рядок «Налаштування адаптера» і натискаємо кнопку ОК, щоб здійснити пошук бездротових точок доступу та подальше налаштування.

5. Вибираємо домашню Wi-Fi мережу, натискаємо ОК.

6. Вибираємо рядок Пароль – вводимо пароль від вашої домашньої Wi-Fi мережі. Ставимо галочку в пункті Автопідключення. Натискаємо пункт меню Підкл.

7. У разі успішного підключення статус мережі у списку зміниться.

8.Для перегляду IPTV поверніться в головне меню за допомогою exit на пульті управління – відкрийте розділ програми – далі пункт IPTV.

Увага! якщо список каналів у розділі IPTV порожній — ймовірно, приставка була скинута на заводські налаштування, в такому виконайте налаштування плейлист. (випадаючий список)

1. Побачивши чорний екран — натисніть кнопку ОК на пульті.

2. Натисніть червону кнопку пульта, щоб перейти до розділу Хмара.

3. Натисніть синю кнопку пульта, щоб перейти до розділу Редагувати.

4. В активний рядок за допомогою екранної клавіатури вводимо URL-адрес: http://iptv.gigabit.zp.ua/iptv.m3u та кнопку введення/ОК на екранній клавіатурі.

5. Натискаємо синю кнопку підтвердити, за вказаною url-адресою буде завантажено список iptv каналів, список автоматично оновлюватиметься надалі.

1. Завантажте програму за посиланням:

 

2. Розпакуйте архів і помістіть його вміст у корінь USB-накопичувача.

3. Підключіть USB-накопичувач до ресивера.

4. Натисніть кнопку Menu на пульті дистанційного керування.

5. Кнопками < > на пульті дистанційного керування перейдіть до розділу «Система».

6. Кнопкою V на пульті дистанційного керування перейдіть на рядок «Оновлення по USB».

7. Система запропонує вибрати програмне забезпечення для оновлення.

8. Виберіть мікропрограму, яку ви помістили в корінь USB накопичувача.

9. Натисніть OK, щоб оновити програмне забезпечення.

10. Зачекайте завершення оновлення, після оновлення тюнер перезавантажиться і буде готовий до використання.

1. Завантажте програвач за посиланням:

ottvplayer-setup.exe

2. Запустіть інсталятор, завантажений раніше.

3. З’явиться попередження. Потрібно дозволити запуск установника.

4.Відкриється програма-установник. Натисніть “Встановити”.

5. Дочекайтеся закінчення установки.

6. Нажміть «Готово».

Настройка соединения на вашем ПК

Щоб настроїти локальну мережу на ОС Windows 10, необхідно зробити наступну послідовність дій.
Натисніть «Пуск» у нижньому лівому куті екрана та виберіть «Параметри».

У вікні виберіть «Мережа та Інтернет».

Виберіть пункт «Налаштування параметрів адаптера».

У вікні виберіть значок «Ethernet», клацніть по ньому правою кнопкою миші та виберіть «Властивості».

Оберіть «IP версії 4(TCP/IPv4)» та нажмить кнопку «Властивості».

На вкладці «Загальні» виберіть «Використовувати наступну IP-адресу» та введіть Ваші мережеві реквізити
Мережеві реквізити вказані в Абонентській картці.
Після цього натисніть кнопку “ОК”.

У вікні «Ethernet: властивості» —  натисніть кнопку «ОК».

Налаштування мережного обладнання набудуть чинності без перезавантаження.

Мережа налаштована. Якщо у Вас виникли проблеми в налаштуванні або Ви не змогли розібратися з ручним налаштуванням мережі самі, Ви можете зателефонувати в цілодобову технічну підтримку.

Щоб настроїти локальну мережу в Windows 7, необхідно зробити наступну послідовність дій.
Натисніть «Пуск» у нижньому лівому куті екрана та виберіть Панель керування.

У вікні виберіть Мережа та Інтернет.

Виберіть Центр керування мережами та спільним доступом.

Тепер виберіть Редагувати установки адаптера.

У вікні виберіть піктограму «З’єднання з локальною мережею», клацніть по ньому правою кнопкою миші та виберіть властивості.

Заберіть галочку проти Протоколу інтернету версії 6(TCP/IPv6)

Виберіть Протокол Інтернету версії 4 (TCP/IPv4) та натисніть кнопку властивості

На вкладці Загальні виберіть Використати наступні IP-адреси введіть Ваші мережеві реквізити
Мережеві реквізити вказані в Абонентській картці.
Після цього натисніть кнопку ОК.

У вікні З’єднання з локальною мережею — властивості натисніть кнопку Закрити.
Налаштування мережного обладнання набудуть чинності без перезавантаження.

Мережа налаштована. Якщо у Вас виникли проблеми в налаштуванні або Ви не змогли розібратися з ручним налаштуванням мережі самі, Ви можете зателефонувати в цілодобову технічну підтримку.

Увага: Усі дії виконуються користувачем Адміністратор або іншим, з достатнім рівнем повноважень.
1. Натисніть кнопку Пуск і виберіть Панель управління:

2. У підрозділі Мережа та Інтернет натисніть Перегляд стану мережі та завдань:

3. У Центрі управління мережами та загальним доступом, що відкрився, натисніть Керування мережними підключеннями:

м

5. У діалоговому вікні виберіть Протокол Інтернету версії 4 (TCP/IPv4) і натисніть кнопку Властивості:

6. Заповніть ці поля відповідними даними з Вашого договору та натисніть кнопку OK

Мережа налаштована. Якщо у Вас виникли проблеми в налаштуванні або Ви не змогли розібратися з ручним налаштуванням мережі самі, Ви можете зателефонувати в цілодобову технічну підтримку.

Налаштування TCP/IP під Windows XP

1. Заходимо в Пуск — Панель управління:

2. Заходимо в «Мережеві підключення»:

3. Правою кнопкою миші натискаємо на «Підключення по локальній мережі», вибираємо властивості:

4. Далі вибираємо з «Компоненти, що використовуються цим підключенням» – «Протокол Інтернету (TCP/IP), натискаємо кнопку «Властивості»:

Примітка: деякі типи мережевих плат підтримують 2 протоколи (TCP/IP), у нашому випадку вибираємо протокол «v 4? (4 версії).

5. Здійснюємо налаштування (TCP/IP), як зазначено на зображенні нижче, УВАЖНО вводимо всі налаштування. Останні цифри «IP-адреси» вводимо відповідно до договору:

6. Далі натискаємо кнопку OK, потім кнопку Закрити.

Мережа налаштована. Якщо у Вас виникли проблеми в налаштуванні або Ви не змогли розібратися з ручним налаштуванням мережі самі, Ви можете зателефонувати в цілодобову технічну підтримку.

Для того, щоб налаштувати мережеве підключення на MacOS X зі статичною IP-адресою, вам необхідно:

1. Натисніть значок яблуко (у верхньому лівому куті) (1) і виберіть Системні налаштування (2).

2. У розділі Інтернет та бездротова мережа виберіть іконку Мережа (3).

3. Обиріть підключення по локальній мережі «Ethernet» (4).

4. У пункті Конфігурувати IPv4 (5) виберіть Вручну (5).

5. У полі IP-адреса (6) , введіть IP-адресу видану вам вашим провайдером.

6. У полі Маска підмережі (7) введіть Маску підмережі видану вам вашим провайдером.

7. У полі Маршрутизатор (8) , введіть Основний шлюз виданий вам вашим провайдером.

8. У полі DNS-сервер (9) введіть адресу DNS сервера виданого вам вашим провайдером.

9. Натисніть кнопку Застосувати (10). Далі натисніть на червоний кухоль у верхньому лівому кутку (11).

Мережа налаштована. Якщо у Вас виникли проблеми в налаштуванні або Ви не змогли розібратися з ручним налаштуванням мережі самі, Ви можете зателефонувати в цілодобову технічну підтримку.

Звітність

2020

2019

2018

2017

2016

2015

Догори

Заявка на підключення

Вам передзвонити?

Ми використовуємо cookies, щоб користуватися сайтом було зручно