🔸 “Чому так довго йде з’єднання з менеджером?”
🔸 “Чому мені одразу не передзвонюють?”
Шановні абоненти! Ми хочемо запевнити, що прикладаємо максимум зусиль💪🏻, для того щоб забезпечити вас повноцінним обслуговуванням на високому рівні.
Але складна ситуація в країні вносить свої корективи. Кількість запитів, лише за останні 2 тижні, збільшилась в 6 разів. 📲
Через це гаряча лінія перевантажена. Звернень, ну дуже багато!
Але запевняємо, що на всі запити ми відреагуємо та вирішимо їх якомога швидше.
⚠️ Нагадуємо, що залишити запит можна надіславши листа на пошту:
✉️ help@gigabit.zp.ua – технічна підтримка;
✉️ info@gigabit.zp.ua – для вирішення фінансових питань та підключення.
А дізнатись, про аварійні відключення, можна у телеграм каналі: Gigabit Group
😊Ми дуже вдячні вам за довіру! А також раді, що залишаєтесь з нами.
https://t.me/ispgigabit
https://www.instagram.com/gigabit.zp.ua/
https://www.facebook.com/GigabitGroup