🔸 «Чому гаряча лінія не відповідає?»

🔸 «Чому так довго йде з’єднання з менеджером?»
🔸 «Чому мені одразу не передзвонюють?»

Шановні абоненти! Ми хочемо запевнити, що прикладаємо максимум зусиль💪🏻, для того щоб забезпечити вас повноцінним обслуговуванням на високому рівні.

Але складна ситуація в країні вносить свої корективи. Кількість запитів, лише за останні 2 тижні, збільшилась в 6 разів. 📲

Через це гаряча лінія перевантажена. Звернень, ну дуже багато!

Але запевняємо, що на всі запити ми відреагуємо та вирішимо їх якомога швидше.

⚠️ Нагадуємо, що залишити запит можна надіславши листа на пошту:

✉️ help@gigabit.zp.ua — технічна підтримка;

✉️ info@gigabit.zp.ua — для вирішення фінансових питань та підключення.

А дізнатись, про аварійні відключення, можна у телеграм каналі: Gigabit Group

😊Ми дуже вдячні вам за довіру! А також раді, що залишаєтесь з нами.


https://t.me/ispgigabit
https://www.instagram.com/gigabit.zp.ua/
https://www.facebook.com/GigabitGroup

Пролистать наверх

Заявка на подключение

Вам перезвонить?

Мы используем cookies, чтобы пользоваться сайтом было удобно