💳Вніс платіж, а інтернету немає?

По-перше, будь впевнений, що це питання вирішується на 100%, та в найкоротший термін.👌

Перш за все, перевір номер договору, на який були перераховані кошти.

У разі помилкового написання номеру договору, зателефонуй за номерами цілодобової гарячої лінії:

🔹 +38(050)-321-11-88
🔹 +38(098)-321-11-88
🔹 +38(063)-245-92-95

або надсилай листа на пошту:
✉️ help@gigabit.zp.ua

В якості доказу переказу коштів, просимо надіслати квитанцію про оплату (бажано в PDF), або її фото.


https://t.me/ispgigabit
https://www.instagram.com/gigabit.zp.ua/
https://www.facebook.com/GigabitGroup

Пролистать наверх

Заявка на подключение

Вам перезвонить?

Мы используем cookies, чтобы пользоваться сайтом было удобно